NeoNinja v1.0

NeoNinja v1.0

unnamed_34_70

یک نینجای جدید قیام کرده است. در بازی NeoNinja به یک نینجا که به صورت سایبرنتیکی بهبود یافته ملحق شوید! سریع‌تر از چیزی که چشم قادر به دیدن است حرکت کنید و با شمشیر مورد اعتماد و ستاره‌های مرگبار، دشمنان را در هم بشکنید. در فضاهای تاریک با نور نئون با سرعت پیشروی کنید تا به اهداف خود دست پیدا نمایید. هیچ گونه مدرکی از خود جای نگذارید.

شما سریع هستید، اما دشمنان شما هم هممینطورند. در اکشن سرعتی درگیر شوید، جایی که حتی یک ضربه هم مرگبار خواهد بود. از دیده شدن و یا مورد حمله قرار گرفتن از پشت دوری کنید و یا برای مقابله سریع آماده باشید، نگهبانان رحمی ندارند و به محض دیدن شلیک می‌کنند. با شمشیر خود آن‌ها را قلع و قمع کنید و یا ستاره‌های مرگبار برایشان پرتاب نمایید تا از راه دور آن‌ها را از بین ببرید.

در بیش از ۲۰ مرحله به سبک پازل پنهان‌کاری و اکشن سریع تسلط پیدا کنید. عملکرد شما در هر مرحله بر اساس زمان تکمیل درجه‌بندی می‌شود. دستیابی به زمان طلا نیازمند عکس‌العمل‌های فوق سریع بوده و به شما یک ستاره اضافه می‌دهد تا بعداً از آن استفاده نمایید. در جدول امتیازات با دوستان خود و یا بازیکنانی از سراسر دنیا رقابت کنید تا ببینید چه کسی سریع‌ترین نینجا است!

NeoNinja v1.0

دانلود مستقیم تلگرام فارسی

شما احتمالا این مطالب را نیز دوست دارید...