دانلود Guns of Boom v1.7.0 بازی تیراندازی آنلاین اندروید

دانلود Guns of Boom v1.7.0 بازی تیراندازی آنلاین اندروید

بازی Guns of Boom  عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Game Insight ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود ۳۲ هزار نفر امتیاز بالا ۴٫۴ از ۵٫۰ و بیش از ۱ میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

Guns of Boom عنوانی مولتی پلیر اکشن میباشد که در آن به عنوان سربازی حرفه ای تیمی قدرتمند را تشکیل خواهید داد و با دیگر تیم ها در سراسر جهان به مبارزه میپردازید. انواع و اقسام سلاح ها , لباس ها , تجهیزات و آیتم های هیجان انگیز در بازی گنجانده شده اند که لذت مبارزات جذاب بازی را دو چندان میکنند. محیط ها و نقشه های متعدد بازی به صورت کاملا ۳ بعدی طراحی شده اند و دارای کیفیت و جزییاتی مطلوب میباشند و تجربه ای لذت بخش را به کاربر ارائه خواهند داد.

با تشکیل تیم خود در مقابل دیگر تیم ها قرار خواهید گرفت که عضو های آن را بازیکنان دیگر در سراسر جهان تشکیل میدهند. با بدست آوردن پیروزی های بیشتر میتوانید سلاح ها و تجهیزات قوی تری را خریداری نمایید. هم چنین در هنگام مبارزه و با کاسته شدن از خط سلامتی شخصیتتان میتوانید از جعبه های سلامتی موجود در محیط بازی استفاده کنید. اگر از طرفداران عناوین شوتر مولتی پلیر هستید به هیچ وجه Guns of Boom را از دست ندهید.

Guns of Boom

نوشته اولین بار در پدیدار شد.

دانلود Guns of Boom v1.7.0 بازی تیراندازی آنلاین اندروید

شما احتمالا این مطالب را نیز دوست دارید...