۴Gmark (Full & Speed Test) v3.3.1

۴Gmark (Full & Speed Test) v3.3.1

4G-Mark

۴Gmark (3G / 4G speed test) ابزاری است که یک بنچمارک جامع و قابل اعتماد را برای کیفیت سرویس شبکه در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا گوشی‌های هوشمند، شبکه‌ها و یا مکان‌های مختلف را در هریک از فناوری‌های ۲G (Edge, Gprs), 3G (Umts, Hsdpa, H+, Dual-carrier), 4G (LTE) و Wifi مقایسه کنید.

زمانی که به وسیله این برنامه تست‌های رایگان را انجام می‌دهید، در پروژه‌ای اشتراکی شرکت می‌کنید که در آن برای اطلاع و بهبود کیفیت خدمات به جمع‌آوری اطلاعات پرداخته می‌شود.

تست سرعت، سریعاً سرعت آپلود و دانلود در شبکه (نرخ بیت متوسط) را محاسبه کرده و به شما نمایش می‌دهد.

در پایان تست، در بخش نتایج می‌توانید نتیجه خود را در برابر کاربران دیگر که از همان گوشی شما استفاده می‌کنند، یا در کشور و منطقه خود مقایسه کنید.

تست کامل سناریویی است که در آن همه پروتکل‌ها (تأخیر، انتقال، یوتیوب، وب) محک زده می‌شوند و به شما دید کاملی درباره کیفیت ارتباط محیطی که در آن هستید را ارائه می‌کند. این قسمت امتیازی را محاسبه می‌کند که به شما امکان می‌دهد آن را میان گوشی‌ها، شبکه‌ها و یا مناطق مختلف مقایسه کنید.

در پایان تست کامل، در بخش نتایج می‌توانید امتیاز خود را در برابر کاربران دیگر که از همان گوشی شما استفاده می‌کنند، و یا در کشور و منطقه خود مقایسه کنید.

 

تغییرات نسخه ۳٫۳٫۱ :

افزودن بخش رمز

۴Gmark (Full & Speed Test) v3.3.1

شما احتمالا این مطالب را نیز دوست دارید...