Pandora X v1.0.32

Pandora X v1.0.32

Pandora X (Unreleased) یک بازی اکشن نقش‌آفرینی کلاسیک است که شما در نقش قهرمانان منتخبی بازی می‌کنید که به نام آتنا مبارزه خواهند کرد تا امید را به یک دنیای پر از هیولا و شیاطین دیگر بازگردانید!

این بازی دارای کنترل‌های شهودی مختلف می‌باشد که می‌توانید از میان صفحه لمسی و یا جوی‌استیک مجازی انتخاب نمایید تا از گیم‌پلی هیجان‌انگیز بازی لذت ببرید.

قهرمانان شما قابل سفارشی‌سازی می‌باشند! صدها شخصیت در بازی وجود دارد که می‌توانید به وسیله هزاران نوع مهارت و آیتم گوناگون آمار آن‌ها را ارتقاء دهید.

یکی از دوستان خود را دعوت کنید تا به مأموریت شما ملحق شود! همراه با هم به قلع و قمع هیولاها و پیدا کردن آیتم‌ها کم‌یاب بپردازید! تیم خود را به بهترین ابزار مجهز کنید و در برابر انبوهی از هیولاها به نیروی توقف‌ناپذیر تبدیل شوید.

در این بازی چند نوع حالت مختلف وجود دارد. تعداد زیادی مرحله را می‌توانید در حالت داستانی انجام دهید! چالش‌ غول‌های بازی، مراحل یورش و بیشتر! ستاره‌ها را جمع‌آوری کنید تا جوایز فوق‌العاده بدست بیاورید! گیم‌پلی و ویژگی‌های بازی مرتباً به‌روز رسانی می‌شوند! مراحل دشوارتر را به چالش بکشید تا آیتم‌های نادر و مخصوص را از آن خود نمایید.

Pandora X v1.0.32

شما احتمالا این مطالب را نیز دوست دارید...